BIAR AKU JADI PENUNGGU | BACA ONLINE

Assalamualaikum.



Drama ni sekarang sedang disiarkan di TV3 pada setiap hari Isnin hingga Khamis jam 7.00 petang. Jalan ceritanya agak seronok untuk ditonton cuma sila sediakan tisu pada sesiapa yang agak sensitif dan pernah merasai pengalaman Iffat Hamani iaitu watak utama dalam drama bersiri ‘Biar Aku Jadi Penunggu’.

Episod demi episod yang telah ditayangkan memang amat meruntun jiwa dan air mata sebab mengisahkan kegagalan seorang suami untukbertanggungjawab dalam sebuah perkahwinan terancang yang didalangi oleh Afeef Adhwan. Disebalik mahu memenuhi permintaan uminya, Afeef menjadikan Iffat sebagai mangsanya agar impiannya terlaksana!

Empat tahun tanpa khabar berita dari Afeef yang kononnya sambung belajar ke UK, Iffat melalui jalan cerita penuh duka lara ditinggalkan sendirian seperti digantung tidak bertali, tanpa nafkah, tanpa berita, akhirnya pada suatu malam Afeef Adhwan kembali semula ke Malaysia dengan seorang anak lelakinya, Aqil!

Rupa-rupanya, Afeef telah merancang untuk bernikah dengan Damia iaitu kekasihnya sejak di bangku sekolah setelah mereka berada di bumi UK. Tanpa pengetahuan Iffat, tanpa pengetahuan keluarga Afeef dan Damia telah dikurniakan seorang anak lelaki bernama Aqil. Namun, umur perkahwinan sulit mereka tidak panjang dan mereka berdua bercerai. Sementara Aqil yang kekurangan kasih sayang ibunya telah dibawa pulang oleh Afeef ke Malaysia untuk dijaga oleh keluarganya.

Hancur remuk hati Iffat dengan berita yang diakui sendiri oleh Afeef kepada keluarganya. Afeef pula langsung tidak membuka mulut tentang hal perkahwinan sulit dan anaknya dengan Damia. Semuanya, Iffat mengetahuinya daripada mulut umi, iaitu mertuanya sendiri. Adakah perkahwinan mereka mampu berjalan seperti biasa setelah didasari oleh penipuan demi penipuan terancang Afeef Adhwan?


Jom, baca novel online di sini! Untuk ketahui kisah Iffat Hamani dan Afeef Adhwan seterusnya!



BIAR AKU JADI PENUNGGU BAB 1-19

BIAR AKU JADI PENUNGGU BAB 20 - 39


Selamat membaca!
Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cerita Terkini

KELI MASAK SAMBAL MUDAH DAN RINGKAS

Assalamualaikum. Salam Ramadhan Al-Mubarak!  Hari ni saya nak share sikit makanan kegemaran saya semasa iftar . Kalau tak ada lauk ...